9 Nisan 2010 Cuma

tümör selçuk






















genç yaşımda çıkan kistim nedeniyle zor günler yaşıyorum malumunuz... diye girmek isterdim yazıya. ama valla hayat bana güzel. bütün gün ense! aranızdan bazılarınız gibi mesaim yok lan! gerçi var yaa. festıvalı kaçırıyorum hep! bi yığın film izlemem lazımıdı. sonra vizelerim var. vermezsem bu yıl okuldan mı ne atıyollar? öyle bi şey. yaklaşık 50 bin vuruş yazı yazmam gerekiyo. bi de aklıma gelmeyen bikaç şey daha var. ama yalnızca olmam gereken bi ameliyat hepsine yol verecek ölçüde iddialı. meaşallah. ne kadar iyi huylu bir tümörmüş. sıleş urmuş bu meret.

tümörümle birlikte beni de alıp atın bi kenara...
perişanım.
"have to"lar, yediiiz beni evladım.

3 yorum:

yok dedi ki...

benim de sol kolum tutuk şu an ve 43 sayfalık raporu düzenlemem lazım
amk.
noldu bize tanrım günahımız neydi?

tuzbuz dedi ki...

ergen sivilcelerim...

tuzbuz dedi ki...

i'm 33