19 Mayıs 2009 Salı

dürüst - kime neye niden?

insanın önce kendine karşı açık olması lazım. sadece kendime yazdığım, yakın zamanda ki bir olayı eleştiren bir yazıyı alıntılıyorum, örnek anlaşılsın diye :

ayıplamalık eylemlere, saçma sapan yalanlara
ek olarak,
ezici çoğunluklar gelir üstümüze
biz değil, ben tabi
kamuflaj olsun diye çoğul konuşur akıl sahibi olduğunu düşünenler.
18/05


muhtemelen bir bok anlamadınız. neyse bu bir şiir. (olacaktı aslında) ((yine de olmuş bence)) neyse örneğe bakarsak (örnek bu sadece) sanat yaparken bile bir yalanlama, inkar halindeyim. sonra vaz cayıyorum hemen.

ben ağzımda bakla ile gezebilecek bir insanım. pişmanlık göstergeleri başladı, az kaldı yollara çıkıp bağıracağım, çarşafa dolandırıp savuracağım 3 nokta :P
neyse mustafa sandal ile kapatıyoruz :

bu şarkı yarınlara yeni ufuklara
hadi rastgele dostum yolun açık olaaaa

suç bende albümünden - bu şarkı yarınlara

9 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

çok az şey anladım.

yok dedi ki...

hahah doğru biliyordum ama tutamadım. işte tutamyıp bir de anlaşılamıyorum.
kabus gibi bi insanım :D
sanki 1-3 yaş aralığı gibi böle saçmasapan zırıldamalar mesaj doğru, anlatım boktan.

gecelerin yargici dedi ki...

çok şeyi az anladım.

yok dedi ki...

git be postumdan deli misin nesin :)

gecelerin yargici dedi ki...

anlayacağımı anladım.

yok dedi ki...

arkamı döndüğümde orada seni görücem bıçakla gibi bir ses tonuyla söylediğini hayal ettim.

sapık 2

argon dedi ki...

etiket istiyorum buna. şizofren

yok dedi ki...

benden alabileceğiniz tek tagi de koydum
duygu düşmanları sizi :(

gecelerin yargici dedi ki...

hahahaha yeni gördüm tag'i... bilsem, baştan hiç bulaşmazıdım.