15 Mayıs 2009 Cuma

mayfest- sabah akşam serdar ortaç


serdar ortaç'ı incelemeye başlayalım:


Geceleri Yakıp
Ne kimsenin kölesi ne kimsenin kuluyum
Kendimi kaybettim bu sene zor bulurum
Eskiden çok çabuk çok kolay ağlardım
Şimdi taş gibiyim her şeye hazırım

Aşk bir oyun bense bir oyuncak
Bu aşkta hiç kural olmayacak
Hem sana hem bana oldu yazık
Sonunda kimse kazanmayacak
Kaybettin sen!

Geceleri yakıp kapıları açıp
Sabahı görmeden kovacağım seni
Allah affeder belki bunları
Ben cehenneme atacağım seni


Gecelerin Adamı
Gecelerin Adamı
Zor akşamlar
bitmez gönlümün çilesi
Nedendir bilmem
dinmez sevdamın öfkesi

Bıkar mı felek her gün
Başka aşklardan
Usandım artık
Fosforlu sevdalardan

Anlaşılmaz sevdamın
Bitmez gönül fırtınası
Toz dumanım bu gece
Yeter bu gönül belası...

Ben bu gecelerin adamıyım
Başım beladan hiç kurtulmaz
Sana verecek başka bir aşkım yok
Ruhun duymaz vurdum duymaz


buraya kadar iyi,
bu biraz kişilik bozukluğu


Geceler Uzun
Seninle yaşanan hayal geceler gibiyim
Tenimde sıcaklığın var.
İçimden esip geçecek bahar yeliyim
Gözümde hüzün seli var

Bir yer var, biliyorum, bir sen var
Bir yer var, biliyorum, sürgün var

Geceler uzun, başımda yar
Yine bitecek bu sonbahar
Tut elimi, son defa bırak
Senin olamam senin kadar


bu biraz devrimci


Kahrolsun
Yalvardım allahıma
Unutsun beni
Dalımdan koparılan
Bir gün misali
Hasrete yenik düşmüş
Zavallı gönlüm
Bir sabah bir tebessüm
İster misali

Varsın güneş doğmasın
Varsın sabah olmasın
Özlemle beklerken
Varsın bir yudum su
Veren olmasın...
Zor bekledim
Sabırlar tükettim
Kendimden utandım
Kör oldu gözlerim

Kahrolsun beni sevgiden usandıran sözler
Kahrolsun silip attığım yalancı sevgiler
Kahrolsun bu kaçıncı saymadım bu ayrılık
Kahrolsun yüreğimde yangının alev alev


bu isyan


Kanasın
Bu kaçıncı mevsim
Bu kaçıncı bahar
Bu sahte gülüşün ne anlamı var
Yüzüme bakmaya
Cesaretin yok mu
Yoksa gizlediğin bir şeyler mi var
Ben günahsız adam
Sen sahte aşık
Vefasız sözlere inanmam artık
Bu kaçıncı veda
Yalan ayrılık
İstesende yok desende
Buna gücüm yok artık
Kanasın kanasın
Bırakın yaram kanasın
Kaderimse böyle sevmek
Bırakın anam ağlasın
Buna dayanmaya gücüm yok
Sevmişim ama sevenim yok
Sensiz kaldığım gecelerde
Beni kimler anlasın


ki sadece sizlere g ve k harflerini getirdim hepsine bakmak için: http://sarki.alternatifim.com/listele.asp?art=333&ok=1

Hiç yorum yok: