12 Mart 2010 Cuma

eureka! eureka! (cıbıl koşarım da gerekirse)






















haftalardır grey's anatomy'nin yeni kadrolu doktorlarından bu hanım kadını birine benzetiyor, benzetiyor, bir türlü çıkaramıyordum. o uzun yüzü, o sivri çenesi, o adeta 16:9 ekrana tam oturmayan, uzatılmış gibi bedeni ile bu kadın, bildiğimiz bir başka kadını feci halde andırıyordu... geçen gece oscarları izlerken bile ışık yanmadı. nihayet az önce grey's anatomy'nin son bölümünü izlerken çıktı ağzımdan yüksek sesle: "kathryn bigelow'a benziyo yaaa ohhh!" diye... siz şimdi kalkıp da benzetmezsiniz, bana can cun edersiniz filan, yemin ederim tepelerim! benziyo işte! (ufak bi benzerlik yakalamış, kalbi kırılsın istemiyo)

3 yorum:

tuzbuz dedi ki...

eureka çığlıkları pek hoş olmuş.

delirium dedi ki...

evet ben kesinlikle hak veriyorum, ama farketmemiştim burada görene kadar, teşhis için tebriklerrr!

gecelerin yargici dedi ki...

destek için teşekkürler deliriumcan.