24 Mart 2010 Çarşamba

zengin tehlikeli ve yakışıklı



son rüyamda da -zengin olduğu için- orta yaşlı ve tehlikeli olduğu pek belli bir adama vardım..
"sana çok güzel bakarım" dedi ben de "neden olmasın" dedim
bana yat aldı
yatla kurşunlu şelalesine gittik ama bu fiziksel olarak imkansız, neyse. rüya bu zaten
sonra benim için adı "yumurta" olan ve sadece menemen, omlet ve türevlerini pişiren çok şık bir yer açtı

evinin sonsuz katlı olduğunu düşünüyorum çünkü çıkçık bitmedi.
saçları uzuncaydı bir köşesi beyaz, tıpkı Goran Višnjić 'in
madonna'nın "the power of goodbye" klibindeki haline benziyordu.
soğuk, acımasız, zengin, garip karizmalı, esrarengiz....

5 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

töbe! bu kız şaşırdı!

maskara dedi ki...

kurgu ve dataylar inanılmaz.ayakta daha doğrusu yatakta alkışlıyorum

yok dedi ki...

ben de yataktan selamlıyorum
tam da herşey yatak kafası zaten
xoxo

tuzbuz dedi ki...

benim yatak da yapış yapış...

gecelerin yargici dedi ki...

eeewww my christ!