22 Mart 2010 Pazartesi

everyone













Ey gidi erken gelen sezon finali, hem erken hem eksik geldin.
Valla ne anladım ben bu işten! Naomi yok Panda yok,
Everyone'ı çakıp, 8. bölümde bitirdiler güzelim sezonu.
Razıydım ona da ama resmen apar topar, yarım yamalak bitti.
Yani harika bir Skins jenerasyonuna böyle mi veda edicektik...
Olan zavallı Freddie'ye oldu, bok yoluna gitti adet yerini bulsun diye.
Ne kadar da gereksiz bi şeydi o ölüm ve o hasta doktor da yarabbi!
E valla 5. sezonu izleyecek şevk bırakmadılar adamda!

5 yorum:

delirium dedi ki...

cama fışkıran kan klişesinde soğudum ben diziden

tuzbuz dedi ki...

aş artık yargıç, ilk bölüm ve son bölüm yeteri kadar panda, emily bölümü yeteri kadar naomi içeriyordu.
adet yerini bulmalı bazen ki, kapısı açık final hepten bir adım ileri götürdü bu sezonu.

tuzbuz dedi ki...

ben kim miyim ?! I'm COOK !

gecelerin yargici dedi ki...

...and who am i?
that's one secret i'll never tell...
xoxo

yok dedi ki...

skinin sonunu beğenmeyenler dağılın

naber tuzbuz nasılsın hayatıım?