26 Ekim 2011 Çarşamba

aşılmaz sınırlar var ya... nefret ediyorum.

6 yorum:

maskara dedi ki...

hold on dear taurus...

efervesan dedi ki...

aşamadığım değil, aşılmaz sınırlar suzan... neye hold on?

yok dedi ki...

sen gel bu arkadaşınla bienale git. boşver öbür arkadaşı..

maskara dedi ki...

kadın sibel torunoğlu olma yolunda emin adımlarla ilerliyo zaten bi de bienal mienal bulandırma iyice aklını

yok dedi ki...

hm kendisinin bana attığı vücudu unutamıycam - ama iyi bi insan belli. ayrıca o kıvırcık saçlı sarı manyak (hadi ağır konişmiim arkadaşınızdır ama aklını bi yerine özenle soksun bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?) da bana lezbiyen dedi. olan bana oldu ha o gece gene!

efervesan dedi ki...

oha bu kadar badireyi nasıl becerdin 1.5 saatte? kim o deli kıvır?
bienal beni bozmaz but beyoğlu!