16 Ekim 2011 Pazar

görsel şölen, gözyaşı, aşk, acı Yılın Bright Star'ı - Jane Eyre

one tree hill ile başlayan günüm haber bültenlerine, değişik dizilere, yetenek sizsiniz deki acı ruhlara ağlayarak devam ederken, dedim ben bir Fİlm ekimi başlatayım kendime. hani ingilizce öğrenir öğrenez elinize tutuşturulan 7. level Brönte romanından bi bok hatırlamazsınız. Zaten bu hikayeleri hep bize 10lu yaşlarda neden okutup durdular anlamam hiç, ağaca çıkmak varken aşk da neymiş. neyse gençler filmde yok yok, aşk, öpüş, yalan, ihtiras, dayak, şarkı, türkü ?, mürebbiyeler (aynen ben hepsi), gelinliğe tükürük ve daha da iyi Micheal Fassbender var abiler ablalar!!! walla yarına çıkar mıyım bilmem, ağlamaktan resmen bacak parmaklarım (ha?) filanss şişti. içimde sıvı kalmadı. bir woody allen terapisine başlıyorum birazdan... neyse şöle bi görsel şölene alim ben sizi!
böyle epik ağlamalar koşmalar
öpüş kokuş gırla, daha fazla beklentiniz olmasın ama, yok zaten.
bright star havaları var burda
burda da , dallar çiçekler
Harika sahne!
böyle bir acılar filans
o popoyu sıkmak için neler vermezdim!

2 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

kalp kalbe bu kadar mı karşı olur. ben de dün gece "jane eyre"e gömüldüm eve gelende. bi "bright star" havaları sezdim ben de. onun kadar sevemedim ama pek üzüklüydü hakkat. mia wasikowska'nın "çirkinim diye sevilmeye hakkım yok mu" veryansını boğazıma düğümlendi. o sahnede bi ufunet çöktü içime... bu arada fassbender'ın orasını burasını mıncırmak isteyeni "shame"e alalım. afedersin dal taşak tüm film...

cızırtı dedi ki...

böyle treylıra can kurban. göresim geldi. görücem.