8 Aralık 2011 Perşembe

görüyorum, arttırıyorum, seviyorum

this is glam



bu da sahibinin sesi


7 yorum:

cızırtı dedi ki...

bu yorum sessizliğinden de anlaşıldığı gibi yalnızız efervesan.

gel bulalım bir yolunu gidelim. rakıları tokuşturur tokuşturur tokuştururuz.

efervesan dedi ki...

ben o sessizliği iç çekmeye verdim,
böyle bir ah keşke gibisinden...
yoksa bırakırım burayı biter bu iş!

yok dedi ki...

meşguldum gelemedim. ondan. yoksa gönüller hep bir.

nevarnevar dedi ki...

yarın soruyoruz öyleyse. =)

cızırtı dedi ki...

kime soruyoruz? nasıl soruyoruz?

ben öğrenemiyorum bir türlü nerde ne zaman çıktığını, ancak tesadüfen karsıma çıkarsa çıkıyor.

efervesan dedi ki...

maltepe dediler bir ara ama
bankaya önden para falan yatırmak, 600 civarı
gibi ohalarla dolu bir şey hatırlıyorum

yok dedi ki...

Benim karaokem geldi