6 Aralık 2011 Salı

O Şimdi Bedelli Asker Canı Acemilik İster

Askere gitmiyorum. Zaten gitmek de istemiyorum. Ben orduyu ne yapayım? Ordu beni ne yapsın?  Güzel oldu yani bu bedelli işi. 













Ama öyle böyle pahalı değil bir yandan da... Veren de perişan veremeyen de....


Yapcak bişi yok, elim kanaya kanaya da olsa vericez bedelini... ama bir yandan da.... şöyle 20 gün gitseydim de diyorum. Kilo verirdim. Fotoğraf çektirirdim. 3-5 kırıştırırdım bile belki.... hayatımın en pahalı tatili olurdu. 




Hem bu bedelli askerlik taburları pek glam olmuyor mu?

İsterdim ben de bir dizi yıldızıyla bir pop starla yanyana şınav çekeyim. Çok gördüler o bir ayı. 
  
Neyse ki Kuzey kılpayı kaçırıyormuş. 



4 yorum:

efervesan dedi ki...

büyük dönem ödevi yapmışsın valla, senin bedelinden indirim yaptırıcam, me got konekşıns.

cızırtı dedi ki...

efervesan style! ;)

yok dedi ki...

Militarizme hayir!

cızırtı dedi ki...

benimkisi minitarizm.