19 Ekim 2009 Pazartesi

bilmece

sezyumdan tıkla buraya

"kocamın kötü bir huyu var… ama ne?

aynen hürriyet’ten embriyo. yazım hataları bizen değil.
Seren Serengil’in kocasının kötü huyu nedir, gerçekten çok merak ediyorum.
Bazı yerleri bold yaptım, belki bu kötü huyu detaylardan anlayabiliriz diye.

Seren Serengil, şunları söyledi:
“Eşimle beş yıldır çok mutm lu bir evliliğim var. Beni çok mutlu etti, bana sadık oldu.
Çok iyi, düzgün biri Musa. Biz beş yıllık evliliğimiz boyunca
belki toplasanız 4 kez kavga etmişizdir. Bu kavgalarımızın sebebi de bünyesinde barındırdığı kötü bir huyu. Bunu asla açıklamayacağım. Bizim şu an ayrı olmamızın tek nedeni,
sadece kızımın mezarının bana gösterilmemesi değildir.
Artık beni de aşan, kötü bir huyu var. Ya bu huyundan vazgeçecek ya da benden.
Bunu kimseyle paylaşmam.
Ama benim devam edecek halim kalmadı. Bugüne kadar bana yaşattığı mutluluklardan dolayı bu huyunu hep görmezden geldim.
Ancak artık tahammülüm kalmadı.
Şu an evliliğimiz devam etmeli mi, etmemeli mi konusunda bir süreç yaşıyoruz.
Her şey Musa’nın elinde…
”"

bunu çözebilirz

çok üzülüyorum ben bu kadına.

1 yorum:

yok dedi ki...

oy ikisi de harika insanlar aslında.
bak üzüldüm şimdi ... iki kış önce frankfurt ah ah..