16 Ekim 2009 Cuma

magazinde behlül ağzını , bende de laf lafı açtı

gece 4'de magazin okumam biraz garip belki, gün içinde okuyamıyorum da, işte anca sıra geliyor işten güçten.




kıvanç tatlıtuğ, meltem cumbul'u facebookunu kurcalarken yakalamış, önce terketmiş. cumbul özür dileyince de affetmiş.

haberin detay burada da (detay demeye bin şahit ister), ben resme takıldım. neden bu tatlı insanın en tatsız halini koymuşlar ki?
googler imajlarında tatlıtuğ

gerçi ilgi alanım, yabancı basın (sabah akşam, perezhilton, superficial, popeater derken, türk magazinine gece 4te zaman kalıyor tabiki) onlar tüm kadınları rezzil durumdayken (frikik verirken, ağızları açıkken, ağda yapılmamış yerleri görünürken, sarkan etlere zoomlarken) gösterip dururlar, hiç acımazlar, erkeklere gelince her biri adeta prenstir.
oysa ki, meltem cumbul gözünden olsaydı bu haber, kendisinin tüm dişler dizili güzel bir pozu olacaktı kenarda.


burdan sonrası laf salatası:

((neyse, zaten crotch'a zoom olmaz bu ülkede. rtük var. bizim kadın sanatçılarımız da edepliler haliyle, kültürümüz başka.
bundan bir kaç yıl önce, lindsay lohan ve paris hilton kanka iken, ardarda her gün birinin kukusu bir diğerinin bilmemnesi gözümüze gözümüze girerdi. tabi hala her hafta görüyoruz, o salgın amerikada sona ermedi.. en son teri hatcher'ın kenardan frikiği gözümün önünde .. ki kadıncağız triatlona mı ne katılmıştı.

nerden geldim tatlıtuğun açık ağzından bu konuya?? neyse. geçen hafta sürekli sarhoş oyuncu ve yönetmen fotoları vardı da bizim basında, türlü türlü. sonra hepsi birleşti foto albüm de oldu, bir hüriyet klasiği... yazık diye geçirmiştim içimden. behlüle çok da üzülmedim canım, sadece serbest çağrışım.
))

zaten behlül burada her haliyle kabul.

5 yorum:

argon dedi ki...

red (fire?) crotch die linsiyi darlıolardı parisle zengin iti.
behlüle gelince aralık köfte dudağın da hitap ettiği bi kitle var. behlülün perişanda yeri var her zaman ama benle şansı yok.

yok dedi ki...

zaten iki kelam içinde bu kadar anlaşılmaz olabilmen için yüksek seviye alkol barındırdığını-bünyede- düşünüyorum. sabahları 11 gibi.

argon dedi ki...

nargiledeki erkeklerin kurtlar vadisi başlıyınca gözlerindeki parıltı sevinç, ışıkların kapanması sesin açılması pür dikkat izlenmesi. daralarak uzaklaştım.

yok dedi ki...

yok zaten , espri yaptım. fermantasyonun sabahları 11'den itibaren kendinde oluyor senin.

argon dedi ki...

evet evet bi haller gelio bana hep