21 Ekim 2009 Çarşamba

yemişim böyle aşkın ıstırabını

artık çok sıkıcısın chan wook park...
yordun beni.

film: thirst

oyuncular: uzakdoğulunun adı olmaz!

konu: çok fazla bülent ersoy'un erkek zamanına benzemesi nedeniyle kiliseden aforoz edilen bakir bir rahibin vücudunda çıkan ısıliklere aldırmadan genç kızlarmızın kanına girmesi ve genç kızlarmızın da bundan zevk alması... bir tane ilik gibi genç kızımız aklını oynatıyo bu tipitipe allahıma gözlerim doldu izlerken "adaletin bu mu döyna!" diye haykırdım yanımdaki beyin kulağına. gerçi karanlıkta seçemedim neresi kulağı, belki de kafasına haykırdım...

1 yorum:

yok dedi ki...

tüm suç ilik gibi kızda.
bi kere o nasıl bi beyazlık? sütmüsün

o rahibe ben nasıl bayıldım.anlatamam
kendisi tam bir vampir
biraz bülentle benzeşse de ben de birzamanlar ona benzememişmiydim?
thirst denen filmi genel olarak kınıyorum. yönetmeninin biraz lide olduğunu düşünürdüm ama azcik da dankafaymış yazık oldu.

filmin en güzel şeyi kekli hikayeydi.