14 Ekim 2009 Çarşamba

sana cacharel den ceket almak, kravatını bağlamak istiyorum.
gömleğini ütülemek, çoraplarını birciklemek istiyorum
sabahları erkenden sana gmailden mail, farmville den koyun yollamak istiyorum.
öğle yemeğinde ne var ne yok telefonu açmak, gerekirse seninle aynı katta hatta aynı masada çalışmak istiyorum.
sana ulus pazarından don almak, arabanla caddede tur atmak, kendi balkonumdaki saksıdan cimbiber koparmak istiyorum.
akşam dönerken balık pazarından balık almak, fırına vermek, ağzına tıkmak isiyorum.
seni tıkabasa yedirmek, 300 kilo yapmak, şişirdiğim o göğsüne göbeyine yaslanmak istiyorum.
sana playstation almak, sabah akşam guitar heroya bağlamak istiyorum.
şimdi şu dakka 40 yaşına basmak, iki estetik geçirmiş olmak, şişko kocanın yanındaki pilatese bağlamış, minik götlü kart piliç olmak istiyorum.


yalnız ben çalışmam artık, bunları senin paranla yapıcaz , ona göre...

edit: 5 dakika içinde ikileme düşmüşüm, bi süre çalışır sonra bırakırım, işyerindeki romansa varım bi süre

10 yorum:

argon dedi ki...

kayahandan iyi olduğu kesin. sevdim birçok kısmını.

yok dedi ki...

sarı lalelerden de iyi değil mi?

zaten iki esinim oldu bu yazımı oluştururken,
biri farmville i cümle içinde kullanmak, ikincisi de sarı laleler şarkısı.
hemen havaya giriverdim. ikisi birleşince bu kafalar doğmaktadır.

argon dedi ki...

=) gaayet iyi.
beni daha ağdalı bir kafaya sürükledi bu post. inleyen nağmeler e vardım

yok dedi ki...

bense oynak türküler dinliyorum.

argon dedi ki...

ben ise yeni pijamalarımın verdiği ağırlıkla bambaşka bir kafaya girdim. hal tavrım okuduklarım bile değişti. yatıya gelip antalya geceliği ile bi silkinip kendime mi gelsem.

yok dedi ki...

heheheh tabi ki

delirium dedi ki...

Ben bu posta bayildim, yilin blog entrysi secebilirim, bence mukemmel!!

delirium dedi ki...

Ben bu posta bayildim, yilin blog entrysi secebilirim, bence mukemmel!!

argon dedi ki...

bence de en

yok dedi ki...

ahah, yaa viktoryen dönemi evlerinin mekansal kullanımı beni acayip yormaya başladı. kadının adı yok resmen!
sana da gönderme yaptım iki tane delirium biri guitar hero diğeri de sen tahmin et. evet bir meta daha. :)
farmville i de sayablirz. o biraz genel oldu.