19 Ekim 2009 Pazartesi

leşoman



bir leş gecesinde nasıl olur da musti- suç bende nin herhangi bir şarkısı kabul görmez?
ayrıca albüm türkçe sözlü olabilir ama efsane altyapılara sahiptir (mp3 playerımda var evet?*), üstüne ben söz yazsam çıksam, "Italians do it better" diye yersiniz. (orada biraz abartmış olabilirim)
bugün seçtiğim şarkı da DOKUNSANA. hatta hiç leş değildir, her yüzyıla yakışan bir şarkıdır.

dipnot. tamam kabul ediyorum 91 değil, ama 95 hiç değil. 94 ağustos'da çıkmış. araştımamı yaptım geldim.
* buradaki soruişareti, ne baktın genç der gibi, omuz önde

4 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

91 nere 94 nere allasen! ben 95'le epey yaklaşmışım resmen. ama "suç bende"nin en güzel şarkısı açık ara "beni ağlatma"dır. burdan tüm gönül dostlarına armağan olsun...

yok dedi ki...

öenmli olan senin de benimle yanlış olman.
evet tabi ki beni ağlatmadır
ama konsept dans ise dokunsanadır.
ayrrıca gözümün içine konuşur gibi yapıp başkalarına el sallama son cümlelerden.

gecelerin yargici dedi ki...

bu cümlen bana ünlüler çiftliği'nde ferhat güzel'le toprak sergen arasında geçen şu diyalogu hatırlattı:
T: arkamdan konuşma, yüzüme konuş.
F: ben adamın yüzüne de konuşurum, kafasına da konuşurum...

yok dedi ki...

kafana sıkarım.