18 Kasım 2009 Çarşamba

beceri ve patates

tüm kadınlık yetilerimi tek tek kaybediyorum.
ve ilahi evlilik yolundan iyice uzaklaşıyorum

bugün patates yemeğinin dibini azzbirrrrazzz tutturdum.
geçen de börülceleri doğduklarına pişman etmiştim.
oysa ki eskiden ne hoş yemekler pişirirdim.
tek meziyeti süt kokmak olan ve komple çöpe giren fırında makarna ile başladı herşey.
kalbimi kırdın makarna, kendime olan güvenimi sarstın.

tüm diğer türk kadınları gibi evlenmek için doğdum, şu halimle kimse beni almayacağı için yarın yemek kursuna başlıyorum,
ve patatesler sizi yicem. açım.

5 yorum:

cherry cherry lady dedi ki...

Biliyo musun, ben de geçen gün taze fasulyenin dibini tutturmuşum, soğanlar oldu mu sana karamelize! Havalardan bence, yoksa gayet de başarılı ev hanımlarıyız.

kadin dedi ki...

sana kendi blogumu önereyim 9koyuterkeden.blogspot.com
bir de şunu önereyim: erkeklerhakkindahersey.blogspot.com

gecelerin yargici dedi ki...

kadın ne ayol!

yok dedi ki...

:)

http://erkeklerhakkindahersey.blogspot.com/2009/11/6-ders-kadn-kategorileri-ve-erkeklerin.html hahahahah şahane

yok dedi ki...

karamelize soğana bayılırım.
frankfurtta hergün yemiştim. her öğün. inanılmaz. hemen yarın yapıcam!