5 Kasım 2009 Perşembe

tanrı hesap sorsun benim için sana













soner arıca, ne üzücü bi insansın.
şarkılarınla değil, tipinle bunu yapıyorsun.
bakınca üzülüyorum.
sersefil bi halin var.
o saçlar ne allaam, tövbeler tövbesi.
tel tel, her zaman, her türlü bakımsızsın.
insanın güvenmek istemeyeceği türden bir zayıflığın var.
sana güvenmiyorum soner arıca.
şarkıların da zaten hep sıkıcı.
saçların gibi dalgalı, saçların gibi olmamış şarkıların.
yine de ömrümün nerden baksan 25 dakikasını yemişsindir.

10 yorum:

argon dedi ki...

25 dakika hiç fena deil. benim 4 saatimi almıştır. ergenken canlı dinlemiştim (karanlık yazlık hayatım),sınırsız vodka hakkımı kullanıp arsızca şarkılarına eşlik de ettim. beyaz atlet ve sönük saçlar.. beni yaktın yıktın gittin vefasız. perişanım paramparça. derbeder oldum derbeder. perişanın azımıza layık şarkılar. kadir inanırın yeğeniydi bu bi de.

gecelerin yargici dedi ki...

kadir inanır'ın yeğeni olmasından biraz utanıyor gibi bi hali de vardı diye hatırlıyorum. küsler miydi neydi. bir de şarkısını yapmış ama kendisi de vefasız şerefsizin afedersin... bi de kabasakal inanır vardı. levent sanırım. sırf sakal böyle.

argon dedi ki...

of evet. bu saatle levent inanır aradım google iyi mi.
http://www.resimupload.org/data/media/1072/levent-inanir.jpg

yok dedi ki...

hastasıyım,saçının her telinin.
en beğendiğim erkek tiplerindendir kendisi.
caddede görüyorum arada...
tanışsak olsak bff olrduk.

gecelerin yargici dedi ki...

eeewww... saçını balık sırtı örüp, örgüye makas atsam içim soğumaz...

yok dedi ki...

inanılmaz.
algınız mı bozuk?
adam güven abidesi. olduğu gibi, içten. saçlar bir akımın işi değil, sadece öyle seviyor. biraz da 90lar estetiği tabi.
ama harika.
demek tersi makbul, yapmacık olmak.
dünya çok boktanlaşmış.

argon dedi ki...

beğendim

delirium dedi ki...

yok'tan asabi savunma beklentisiyle açtım commentleri, aradığımı buldum, rahatladım :)

yok dedi ki...

işteeee ahahahaha
aradığım mutluluk

gecelerin yargici dedi ki...

güven vermeyen dalgalı saçlar beni hayata küstürdü. günah bende değil, diğer popçuların, diğer gönül adamlarının saçlarının bu kadar ölü olmamasında. ozan orhon bile bunu hissettirmedi. soner arıca, sen beni yaktın, umarım bir gün bir yerde hesaplaşırız. sen kesin zincir'e filan takılıyorsundur. tanrı hesap sorsun eğer öyleyse sana.