21 Kasım 2009 Cumartesi

ooo dr hunnntt






































































Gerçek adın Kevin McKidd'miş..İhtiyacım bile olmadı bugüne kadar, sana Dr Hunt desem olur mu?
Şu cuma gecemi doldurup güzelleştiriyosun, eskiden senin yarin için seyrederdim diziyi, bir de sen geldin tam oldu. Senin için Made of Honor'a bile katlandım, ama sakalsız olmamalısın bunu bil canım e mi?bak siteyi bile görsele boğdum gereksiz..
İskoçya'nın bağrına gidesim geliyor..hakkaten insanın içindeki ilkelliği çıkarma fln diye bir geyik var mıdır?
kızıl olman da ++++

7 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

fakat balgam sesli christina'mın da hakkını yememeli. o da çok diri bi insan... bu görsellerdeki sahneye gelene dek de sevgisini sorguladım hunt'ın ama bu hareketiyle "sevgi emektir alyazmalım" dedi. beklemezdim bu ağaç gövdeden. aferin...

argon dedi ki...

eğlenilcek değil evlenilcek şehirsin iskoçya..

delirium dedi ki...

Christina'nin hakki yenmez hakkaten.. Olgunlasti kizcagiz, ben yaygara koparip olay cikarmasini beklerdim ama o olgunlukla "askimi kalbime gomer giderim" dedi,helal olsun..ama boyle karsilik alacagimi bilsem ben de seve seve oynarim mazlumu :)

delirium dedi ki...

Iskocya sen bizim herseyimizsin!

yok dedi ki...

o kim beee

tuzbuz dedi ki...

yok(!) artik...cok yemek pisirmeye basladin yok. otur biraz dizi izle hadi...erkek dedigin ya iskoc olur ya da erzurum'lu...xoxo

yok dedi ki...

emaaaan
isveç-norveç-finlandiya üçgeninden şaşmakak lazım.
bknz.
eric: http://media.photobucket.com/image/alex%20skarsgard/kirshpgh/trueblood/Alexander%20Skarsgard/alexander_skarsgard22_m.jpg
hatta six packini buldum gifinden