19 Kasım 2009 Perşembe

bir domuzcuk sevdim, o da grip çıktı

bu genç üniversitelileri anlayamıyorum.
dünyadaki en önemli şey olan jüriye gelmeyip, tüm domuz gribi mikroplarını tükre tükre structure dersine geliyorlar (ve kovulana dek ,maske ile sınıfta oturmaya çabalıyorlar). onu anladık da
şimdi ben bünyede ki bu mikroplarla naapıcam?
gözlerim kıpkırmızı.
burnum genzim alev alacak
belli hasta olmıycam ama gereksiz bir derbederlik içindeyim.
içtiğim meyve çaylarının haddi hesabı yok, sabah tuz çalkalamaları burun kemiklerimi eritti, sanırım artık ne içsem burnumdan akıyor.

çağımızın vebası domuz gribi, bünyeyi bozmakla kalmıyor akıl sağlığını da tehlikeye atıyor.
( ay "domuz gribi geçirdim geçen hafta" deyip sağlıklı insanların kapılarına dayananlar da var??!!)

keyifsizim.

4 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

"( ay "domuz gribi geçirdim geçen hafta" deyip sağlıklı insanların kapılarına dayananlar da var??!!)"dan alınmalı mıyım?..

yok dedi ki...

hayır tabi ki.
sen kapıya değil dünyaya yaydın o visürü.
değişik kategoriler.

gecelerin yargici dedi ki...

aaa insafsız!

tuzbuz dedi ki...

ölümlü dünya boş verin...