8 Kasım 2009 Pazar

veryansın ve uygar bir bireyin vücudu ele alış biçimi

arkadaşlar, göbekteki kası kim ne yapsın? (göbek?) soruyorum! en çok ilişki içinde olduğu, akla düşürdüğü konu olan afedersin sekste bile bir enstrümandan öteye gitmeyen bu uzvumuzla erkeğin imtihanı yetmedi mi?!

evet, hem entel, hem de kaslı bir erkek bulmakta yaşanılan zorluğu anlıyorum ama meseleyi göbekle sınırlamazsak, bu derdinize derman olabileceğime inanıyorum. kollarımdan biri gerçekten de yapılı, diğeri ise doğrusu biraz daha antreman istiyor. göğüs kafesi hakkında ise en azından umut kırıcı olmayan bir yapıdayım. telefonla arayın beni. bir telefonla kafanızdayım.

fakat şuna hak veriyorum. hem göbekli, hem entel gibi ama kafası karışık ve komik olmayan biri, bir de kemik gözlük ya da bilgiç bir tavırla birleşmesin! işte olmayacak formül budur. yoksa mark dostumun paketlere değil lafım. ama paketin karşıtı da gözlük + bazısı göbek + entel yahudi görünümü olmamalı... nerd de değil böyle töbestafurullah başka bi şey gibisine tahammül kalmadı.

10 yorum:

argon dedi ki...

sixpack benim gerçeklikle olan bağımı biraz koparıyor. çabayı ve özeni takdir eder saygı duyarım, plastik olarak inceler ve yorumumu yaparım. suicidegirls bakmayı tercih ederim. nitekim iddaa üzerine paylaşılan fotolar bunlar. dahası da gelirse gözünüz korkmasın. belirttiğin scalada (sixpack ve töbeestafurulluk) arada biryerler sanırım herkesi mutlu eder. sondaki tasvir çürüttü beni.komik olmayan da ne demek! gecelerin yargıcı vallahi aranacak adamsın.

yok dedi ki...

kadınların makus talihi.
bunun nedeni, insankızının açlığa ve acıya alışma yeteneğinin daha yüksek oluşundan.
neyse artık gecelerin gorgosu ile idare edicez.arıyorum aç.

yok dedi ki...

tahammül azlığı beslediğin kitleden inanılmazzz soğudum ben de.
onun tam karşıtı kızlardan da.
of yien düşününce 6packin azami vüzut çeşidi olduğu bir bölgeye taşınasım geldi bak.
rusya olur mu acep?

gecelerin yargici dedi ki...

argon, ara beni.
her türlü açarım!
(kamyon şoförü)

yok,
rusya ne alaka! saçmaladın.
rusya'da anca bomboş, benetton suratlar.
senin dediğin california, miami...
hem sıcak memleketler bunlar.
insan ister istemez soyunup dökünmek istiyor.
mecburi eye candy.
bakmayanı dövüyollar!

argon dedi ki...

rusya ahahah =) antalyada 200bin çift varmış evli. ama rus olan kadın öenmli detay

yok dedi ki...

kadına doydum...

argon dedi ki...

of karşıt kızlara doydum flickrda

argon dedi ki...

http://www.designscene.net/2009/11/terry-richardson-for-vman.html

bu burda bitmez

argon dedi ki...

http://www.designscene.net/2009/11/butch-swimwear-spring-summer-2010.html

readerdan paylaşmak olmaz. yeni postda istemiorm. buyrun. click to enlargelı

yok dedi ki...

hahahahah