29 Kasım 2009 Pazar

wtf! diablo cody? (ne geç takip ediyorum dünyayı)





megan fox'un düğmeleri vardı di mi açılıp kapanan :)
anladığım o ki o düğmecik memişleri (salladım resmen uyum olsun diye, o kadar habersizim ki memişlerinden) görebilicez ama efektörler üzerinden. superficial'a çıkmıştı çıplak çekim elbiseleri (anladıysanız arap olun, neyse uğraşamıcam sizle) ile gölde.

not: ha bu arada diablo cody hayranı filan değilim, juno'yu da hiç sevmem. seveni de sevmem (hehehehehehe).

ammaa united states of tara sayesinde "dünya ahret bacimdir".

yine not: filmin adı jennifer's body, anladığım kadarı ile bizde "kana susadım" adı altında gösterime girmiş. nasıl kaçırmışım ayol ben bu ucuzluğu???
indiriyorum bayram bitmeden izlicem.


not 3: postunun perişanım ile olan ilgisi yalnızca "MEGAN FOX" üzerindendir.

Hiç yorum yok: