29 Aralık 2009 Salı

Ah Ah Nükhet Seza Ölme Ne Olursun
























Günlerden pazar, babaanne kazağımla mutfağa girdim. Gözlerimin altı halka. Her zamanki gibi nemliler. Ne yapmaya geldim mutfağa tam bir muamma. Bir şeyler mi yiyeceğim, odamda ağlamayayım mutfakta mı ağlayayım, neden, neden ?!Derken tezgahın üzerinde bir şeyler yapıyorum, cumhuriyet derginin açılmış sayfasından biri bana bakıyor ya da ben yakaladım o bakışları.

Biyografiyi okuyorum bir yandan sızlayan burnumu çekerken. Gözyaşlarım kurudu, iliğim de bir bakışta. Bu kim, bu kim ?! Hırvat bir yazar, 68 doğumlu yazmışlar. Olamaz diyorum. Bugünün kemik yapısı, bu resim de yeni besbelli. Ne 68'i derken 35 yaş altı ödülünü görüyorum kazandığı. Hah diyorum şimdi oldu...

Bugün google'lıyorum o bakışları. Karşımdalar yine. Bildiğin 84 doğumlu...

Ah diyorum ah Nükhet Seza ölme ne olursun.

9 yorum:

yok dedi ki...

Sex & violets


Kremirali smo preživljavanje.
za vikend pijemo
rižino pivo i sake
mislio sam da pustiti zmaja znači slobodu
a onda si rekla to na zagrebačkom
znači prdnuti; tako sam
bez vlastitog angažmana
postao major tvoje sreće
guru za ljetne koktele
u koje uvijek umiješam punč
jer sam opsjednut Amerikom
jer imam na gležnju
tetovirano rođen četvrti srpnja, lice
koale jer sam mek kao bog, ti i ja
žuti smo gušter na auto – cesti
bratstva i jedinstva na putu prema Ljubljani
na zapešćima
tragovi kad si ono
devedeset i neke
odlučila pivskim čepom prerezati vene a sve je
završilo seksom, kao ljetna
kiša u tvojim tetivama, jelen
u ugaslom grotlu vulkana.


(anlıyormuş gibi)

gecelerin yargici dedi ki...

uzun çeneye tahammülüm yok nükhet seza.

tuzbuz dedi ki...

allah seni kahretmesin de ne etsin bilemedim. eden bulur inleyen ölür.

gecelerin yargici dedi ki...

çok mutsuzum zaten.
bi de üstüne beddua, insafsız!

yok dedi ki...

kal gelmiş gence salla onu tuzbuz
aklı da eksik zaten
aşağıdaki postta gördük. yazzııh gençliğine

gecelerin yargici dedi ki...

seni ikiye bölerim haa!

yok dedi ki...

beni ikiye böl lütfen.

tuzbuz dedi ki...

mutsuzluğumuzu perişanlığımızı bile kıskanıyorsun yargıç bozuntusu.

gecelerin yargici dedi ki...

evet yaa,
ben niye yeterince perişan diilim!
fuck!