3 Aralık 2009 Perşembe

so i think you need this!

so you think you can dance 6. sezon kadrosu


efem izleyeniniz var biliyorum... izlemeyense çok şey kaçırıyor. so you think you can dance 6. sezon cidden kafayı yemiş. göze gönle hitap eden koreografiler bir yana yukarıda gördüğünüz delikanlılardan oluşan top 10'in de bir süre ateşinizi söndüreceğine inanıyorum. şu yandaki keriz gibi fakat six pack'se six pack diyen arkadaşımız ryan birçoğunuzun derdine derman olmaya geliyor bu sezon. kendisinin karısı olan ashleigh de ilk 20'ye seçildi. o da kızların çıtırı afedersin.

9 yorum:

yok dedi ki...

i got the message. i'm so watching it right away.

argon dedi ki...

bir zamanlar tiviç vardı ne tatlı çocuktu o.

delirium dedi ki...

gecelerin yargıcı tiviç sevmez, adını andığım an yüz ifadesini gördüm :)
sanırım foxlife'la yetinmeyi bırakıp 6.sezonu indirmeye başlamalıyımmmm

gecelerin yargici dedi ki...

hahaha yaa ama tiviç'i çok abarttılar. will varıdı o sezon. birinci olması gerekirken tiviç kensine tercih edilmişti. o an gözümden düştü bizim tivo... fakat 6. sezon hemen indirilmeli delirium. hatta ben sana fişekleyebilirim de hemen. 20 bölüm çıktı zira...

yok dedi ki...

fişşekleyebilirrim neyau?

delirium dedi ki...

fişşek gibisi güzel olur tabii :)
olmadı ben 19.bölümden başlıyım, son 10la gireyim meseleye diyorum

gecelerin yargici dedi ki...

önceki bölümler de leziz fakat.

yok dedi ki...

şu iç gıcıklatıcı 1.5 dakkalık şarkıyı paylaş da kulaklarımızın kirlerini mıncıklayalım.

gecelerin yargici dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=ttEzHRASovc
buyrun efem...
efsane koreografi eşliğinde...