29 Aralık 2009 Salı

Gore kabuslarıma gelesin

Dün gece beni yatağımdan havaya uçuran rüyam;

Sahilde bir ev satın alıyorum, eve hiç tanımadığım bir takım insanları götürüyorum. Evde oturuyoruz.
Denize bakıyorum.
Manzara şahane, Lizbona benziyor.
Sonra pimapenlerimde SÜLÜKLER olduğunu farkediyorum, o an evde daha önce olmayan, gerçek hayattan tanıdığım, kendisine sülük diye hitap etmemin mümkün olduğu adam, "Yeni pimapenin sülük yapması doğaldır" diyor.
İnanasım geliyor, anlayışla karşılıyorum...
Sonra sülükleri vileda ile kovalamaya çalışırken en az 40x20CM'lik HAMAMBÖCEĞİNİ görüyorum. Sopayı ona doğrultuyorum, ama ayağım kayıyor.

Burdan sonrası gore:

Düşmemek için kuvvet aldığım elim, hamam böceğinin KIÇ kısmına geliyor ve orada hamamböceğine "yumruğum girmiş oluyor, kıçtan evet. (burada kahkaha atılabilir)(ben rüyayı sindirdiğim 8 saatin sonrasında ancak gülebiliyorum)
Bitmiyooor, elimi salladıkça, o kıpraşıyor, o pis bacaklarını filan hareket ettiriyor. Elimden çıkmıyooor. Ben resmen fenalaşıyorum, hayatımda bundan daha korkunç ve daha gerçek bir yok o ana kadar.

Bağırarak kalktım. Bir kaç dakika ellerim attı. Gözümü kapadığımda böceği gördüm.

Artık nasıl bir ruh haliile yatağa giriyorsam. Çıkamıyorum allahıma.
A prophet izleyip yatmıştım gerçi, pek de gore kabus yaratacak türden bir film gibi de görmemiştim o an.

1 yorum:

delirium dedi ki...

dreamcatcher alıcam sana, saçma sapan çok rüya gördüm zaten yarısından fazlasını sen biliosun, ama bu kadar iğrencini görmedim, geçmiş olsun