30 Aralık 2009 Çarşamba

Mina Mazzini
























Bu kadın hepimizden perişan, allah kahretmesin ! Dün yarım şişe martini bitirdim, tekrar tekrar dinlerken.

Sonra Lugano'ya uçtum rüyamda. Havalimanından ayrılırken sevdiğimin ellerini öptüm, ağladım, yapamayacağım dedim ve uçtum. Lugano'da kalabalığın arasında bir kafede buldum onu. Ellerini öptüm ağlarken. Tek kelime İtalyanca konuşamadım rüyamda.

Perişanım, perişansın, perişan.

Bir kadının gözyaşları denli nüktedan olun, el öpenleriniz çok olsun.

Hepiniz için gelsin, viva lei...

3 yorum:

yok dedi ki...

martiniyi yasaklıcam cümle aleme (güzel mi ya martini? ben de mi içsem, iki yıl önce bi içmişliğim var, iğrenmemiştim, kalorisi kaçtır acep, biradan azdır...kesinlikle martiniye başlıyorum!!)

tuzbuz dedi ki...

evde tek başına içimi uygun içki...bira filan içince insanın dışarı çıkası geliyor. sonrasını hepimiz biliyoruz. xoxo

gecelerin yargici dedi ki...

hahahaha
martini dry'la perişan olduğum yıllardaaa yaşadım yaşadım sanmaaağğğ