27 Aralık 2009 Pazar

gençlik ateşi

bugün gündüz kahvaltı etmeye gidiyor, hızlı hızlı adımlarla yürüyordum. ama o da nesiydi. adeta az ileride gençten bir erkek ve kız kavga ediyordu. konuyu net anlamadım ama liseli gibi bu iki gençten erkek olan, kızın gülmemesi gereken bir şeye gülmüş ve adeta genci küçük düşürmüş gibi olmasını hazmedemiyor, genç kıza yüklendikçe yükleniyordu. eliyle koluyla "seni anlayamıyorum yaaa!", "nası yaparsın yaaa!" benzeri hareketlerle anlamazlığını ortaya koyuyordu... genç kız ise oralı bile olmuyor ama biraz da pişman gibi kafasını öne eğmiş kendisine bağırılanları diyniyordu...

bu kavganın tamamını yakalayabilmek adına, olayın geçtiği yerde o kadar yavaş adımlarla yürüyüp civardaki vitrinlere baktım ki sanırım dikkat çektim. gençten çocuk bana pis baktı. beni de avazlar diye korkarak yoluma devam ettim ama aklım orda kaldı. neyse ki az ilerde gelin arabası şeklinde süslenmeye çalışan bir mini kupır gördüm ve onun hayretiyle bu olayı geride bıraktım...

9 yorum:

yok dedi ki...

mini kupır a ne gerildn dostum?
ben de ortaokul sıralarında olduğunu düşündüğüm iki kızın konuşmasına tanık oldum geçen, ahlakım yerle yeksan oldu:

-siz ikiniz şimdi güzel yiyişiyosunuzdur?
-kihkihkih

güzel yiyişilen ilişkilere koşan bir çocuğunuz olacaksa olmasın daha iyi. message taken.

gecelerin yargici dedi ki...

aman tanrım!
hamileye çocuk düşürtecek güçte bir diyalog. ama benim çocuk isteğimi bastırmadı, körükledi misal. aklıma koydum, baba oluyorum... çocuk ya da anne farketmez. ben baba olucam, gerisi beni bağlamıyo şuağiçün.

yok dedi ki...

sabbahlara kadar ağlıycak o veled.
biz gezmelerde eğlenirken, sen de telefon başında arkdan gelen wuuuuuları dinliceksin, gözlerin yaşarıcak ama hislendiğini velede belli edemiceksin
zor dostum zor.

gecelerin yargici dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
delirium dedi ki...

ben de geçende hala 8 yıllık eğitim dahilinde olan kızların hocaları tarafında oralarda buralarda öpüşürken basıldıklarını duydum..benzer kaygılar içindeyim

tuzbuz dedi ki...

nur ne ?! there is no nur burada !? no real names, no me ames...

yok dedi ki...

amaan ne anlasın o yorgocu sanal kimlikten. kimliksiz veled.

gecelerin yargici dedi ki...

ne nur'u?

yok dedi ki...

al işte ilköğretim bitmiş pirim bizden sonra.