6 Aralık 2009 Pazar

bir celb dönemi daha gelip çatması ve günümün şenlenmesi



bir celb dönemi daha geldi çattı dostlar, 21.30 gibi moda parkı yakınlarında aniden gümbür gümbür üzerime doğru atılan "en büyük asker bizim asker" sloganını çözemeyip kendimi manikürcünün duvarına atıverdim. savaş çıktı sandım. kalbüm durdu .
sonra asker mevzuunu çakozlayıp ferahladım. gencecik ( ve taş gibi) erkekleri yine askere alıyor (alıyolllaaar koşşuuun) bizim devlet dedim içimden. hepsinin tez zamanda terhis olmasını diledim.

23.00 gibi aynı yoldan geri dönerken (pek şahane bir dj'in setini dinledim o süre içinde), mustafa sandal - onun arabası var 'ı yüksek sesle açmış gezen hanzomanlardan laf yedim. hem çaldıkları hoş melodili ıslık, hem de pek sevdiğim musti faktörü onları çok sevmemi ve hepsine güleryüzle bakmamı sağladı.

resmen günümün en şen anı buydu!!!

(horladığımı öğrendiğimden beri ((2 saattir)) depresyondayım)

((keşke herkesden ıslık yesem, hem sempatik hem de kendini iyi hissettiriyor))

6 yorum:

delirium dedi ki...

bu metinde manikürcüde takıldım, önünden geçiyordun di mi? içeride olduğunu canlandıramam gözümde

yok dedi ki...

yok ayol
acil manikürüm (21.30) gelecek kadar deli bi insanmıyım
katır tırnaklarımla geziyorum. gülleci kadın gibi.

delirium dedi ki...

saat mehvumumu kaybetmişim yazıda haklısın :9

gecelerin yargici dedi ki...

o kadar da horlamadın ayrıca. insan gibi. dozunda gibi horladın. her yorgun insan gibi, ülkem gibi, ülkemin güzel insanları gibi horladın.

yok dedi ki...

bu ülkede güzel insan mı var?
olanlara bok atışınıza respect.

argon dedi ki...

herkes askere gidio be. facebook kaynıo. millet açılım kriz derken gidio. antep van balıkesir ankara. doydoydoy