8 Aralık 2009 Salı

kutumda perişanlık hissediyorum














"bırak beni dağıma gidiyim... onu da unutucam..."

yeşim ustaoğlu'nun filmini yeni izledim. anane torun perişanlığı had safhada... deniz kenarında balık ekmek dönüyolar bi sahnede. üzüleyim mi, gülümsiyim mi bilemedim. torun zaten aileden ayrı perişan. üniversiteli ve asi. anane alzaymırovski. kızkardeşler ilişkilerinde sorunlu. erkek kardeş aymazın, berduşun önde gideni. yılın en perişan karakterli türk filmi ilan ediyorum "pandora'nın kutusu"nu...

ama anane fena takılmış geçmişe. bi onları, bi olanları, bi terkedilmeyi unutamıyo bi türlü... şahsen en azından finalde bir ibrahim erkal bekledim. gelmedi. olsundu...

3 yorum:

tuzbuz dedi ki...

yorumsuzluktan perişan kalmasın dedim bu harika yazı...

yok dedi ki...

bırak beni dağıma gideyim i beğendim ben . o sahne mi
kesip yollasana (yuh üşengeç)

gecelerin yargici dedi ki...

o sahne enfes!
otur filmi izle.
tek başına anlaşılmaz.