29 Aralık 2009 Salı

açlık başımda duman



açım aç.

yeniyıldan dileğim ya da santaclausdan ama onun için biraz geç kaldım ve yapayanlış kültürdenim ben;


kendime aşçı tutabilecek kadar (yemeksepeti is not an option) para kazanabileceğim bir piyango bileti
tanrıyı ikna etme çabalarım

-vallaha billaha sadece aşçı tutucam, ya da katering, yanında diğer açları da (isim isim verebilirim bu açları, yakinim olurlar) doyuracam (fazla para çıkarsa hani)
-haybeye bence de
-belki bi ev alırım, yalan atmıyım , belki de almam (ev alımına inanmıyorum ben, kiracılık güzel bence), belki yurtdışında eğitime harcarım (bence hala yerinde isteklerim var)
-bi baksan şu garibana?
-beni haunt etmezsin di mi, az önce korku filmi izledim -burada tamamen yanlış anlamış,tüm konsepti, bir kulun bulunmakta-

neyse gerçekten açım.
iki teneke mısır yedim, bana mısır demedi. kehkeh

1 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

ne kadar sık acıkan bi insanmıştın...