19 Aralık 2009 Cumartesi

hasta yatağımdan çıkarırım kendimi bak!

uzun süredir olumlu bir insanım (böyle deyip de kendini kandıran da görmedim benden başka :) buraya kusuyor muyum diye de baktım eeh, sizin sandığınız kadar değil. ne sanıyorsanız artık bilemem.

neyse ama bu perişan komşumu bıçaklamaya hazırım. ama onun yerine kendisini tasvir edicem.
kendisi benim taşındığım günlerde doğum yapmış 35kusurlarında (birazdan yargılara başlıcam, çünkü o çoktan benim hakkımda düşündü ve onu rezil edicem) şişman, çirkin, berrbat bir kahkahaya sahip (bazı geceler mutfakta atıyor onları, ağzıma giriyorlar yatağımdayken resmen), dilli mi dilli bir avukat müsveddesi, kocasını aklı başında diye düşünüyordum bugüne kadar. o da biraz tıfıl. aynı okuldanız diye saygım vardı ...

zaten avukatlık mesleğine bir sevgim olmadı hiç (adalete olmadığı için olabilir mi), en son 3 ay önce 6 avukatla aynı masada 4 saat oturdum, depdeğişik geçmişlerine rağmen hepsinin aynı barzoluğa gelebilişlerini lisans eğitimlerine verdim. istisnaları kabul edebilirim.

komşu nedir ki? yargılayan bakışlar atmak için yaratılmış 35-90 arası 11 (ve katları) tane kaybeden. zaten o kadar kaybetmişler ki hep evdeler ve hayatta ki tek dostları alt kat ve üst kat. çıkın gezin, düne kadar da hiçbirinizi takmıyordum, bi tek o yürüyemeyen teyzeciim haricinde herhangi birinize su bile vermem.

neymiş beni göremiyorlarmış, gündüzleri???
değişiksiniz.

sohbet mi edicez, ne konuşucaz musluklar ve çöp torbalarını mı? sabah akşam çocuklarınıza bağrışınızı, kocalarınızı aşağılayışınızı, karılarınıza emredişinizi, kocasız kalınca apartman işlerine sarışınızı, yalnızlıktan her dış kapıdan gireni sorguya çekişinizi , sado-mazo seks hayatlarınızı ( bu baya acayip, polis bugün gelse birini bulabilir ölü olarak 2 gecedir inliyor) zaten çekiyorum ben. herkes mutsuz. beni de mi alıcaksınız yanınıza.

yarın da kapıya adımı mesleğimi, bugüne kadar başardıklarımı asıcam. sadece mesleğimi söleyince anlamıyor bunlar. zaten kelimenin anlamını da bilmiyorlar.

baya kibar yazmışım. daha yazardım da hadi neyse. yarın serzenişlerimi beni seven alt komşuya ileteceğim, ayrıca iki laf arası kapıcıdan da azar yedim çok çöp çıkardım diye. napalım bugün ayağa kalktım baktım ev çöp ev olmuş.

kim perişan anlamadım, ben mi ? galiba yine ben. komedi. neyse bir ara bunları kalabalıklara anlatıp çok gülücem.

1 yorum:

aeiou dedi ki...

komşu illeti insanı perişan eder cidden.. eski komşum beni orospu zannediyordu. çok arkadaşım geliyor falan diye. şimdiki ise her hafta biri mutlaka cumartesi olmak üzere en az iki gece sabaha kadar parti yapıyor. sabahları hatunun orgazm inlemeleriyle uyanmam da cabası. kısacası komşuların orta noktasını bulamadım bir türlü...
iyi günler demek haricinde tamamen görmezden gelirsen sorun uzun vadede çözülür merak etme.