3 Ocak 2010 Pazar

Başlığın Senin Olsun

















Gelin perişanlar, gelin. Duyun sesimi, kulağınıza fısıldarken. Tokyo'ya gidecekmiş can dostum, beni buralarda bırakıp. Bir başıma kalacağım İran sigaracıklarımla, perişan kalacağım. Sesim çatlak, yüzüm yeni yılın bana hediye ettiği karaciğer paslanmasına işaret eden döküntülerle kaplı.

Münzevi bir düşkün, aşık bir dost, kayıp bir arkadaş olacağım. Beni düğümleyen 2009'u geride bıraktığım gibi, yeni gelen 2010'a da yüz vermeyeceğim, perişan olsun benden beter, eteklerime kapansın.

Benim rüzgarlarımın tek yöne estiğini kulağına fısıldasam bana inanır mısın, ey perişan !?

3 yorum:

yok dedi ki...

lodos bende de migren yapıyor (ironi).

we love you and will protect you from harm.

tuzbuz dedi ki...

i love you but i have chosen darkness (grup adı)

yok dedi ki...

bildiğim en hoş grup isimlerinden biri bence de. onun etiketi vardır kesin sitede eminim. yapmıştım.