13 Ocak 2010 Çarşamba

Uyu Sen Daha Gotham


hiç bi boka karışamadım.terafluyu çakıp çakıp sızıyorum..evet gripte oldum..deminde üzerimde (şu meşhur)sabahlığım yüzümde boş ifademle zap yaparken köprü üstü aşıklarına denk geldim ve son 53 dakikasını izledim..yine...film boyunca çivi,vida vs toplayıp cebinde biriktiren adamın nehre düşüp sessizce batması the hours'taki virgina'yı,filmin finalinde düştükleri kanaldan çıkmalarına yardımcı olan yük teknesinin ucunda "sen daha uyu paris!" diyerek uzaklaşmaları titanic'teki "i feel like flying" sahnesini ve bütün bu karşılaştırmalar amerikan sinemasının fransız sineması karşısında ne kadar sığ kaldığını gereksiz yere bir kez daha çarptı yüzüme..peki benim ihtiyacım olan bunlara kafa yormakmı???hayır değil.ihtiyacım olan vodka.sek..

4 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

benim ihtiyacımsa voktka & seks.

yok dedi ki...

benim ihtiyacım nokta atışlı seks

yok dedi ki...

bu film yasaklansın bence

tuzbuz dedi ki...

ben kendime yasaklamıştım yıllar önce...