7 Ocak 2010 Perşembe

Bin Pişman Bir Perişan

















Aldığım yatıştırıcı etkisini gösterene kadar sizlerle olmaya çalışacağım perişanlarım. Sonra parmaklarım hafifleyecek ve şu an yazmakta olduğum klavyeye güçleri yetmeyecek. İşte o zaman uzanıp gözlerimi kapayacağım. Yatıştırıcı aldım ki beni kemirmesin gece gece, yalanlarını sindireyim, sahte tebessümünü, tatlı dilini görmezden gelebileyim. Öteki türlü olmuyor, ceplerimdeki taşlar ağırlaşıyor, midem ağzımda atıyor.

Göğsümün ağrısı sırtıma vurmadan öylece uzanayım bir süre. Belki bu sefer başka bir yerde uyanırım, belki hatta unutmuş uyanırım ya da belki hiç uyanmam sonsuz bir düşün izinde...

5 yorum:

yok dedi ki...

korkutan postlar yollamayalım. sevenleri üzmeyelim. sevmeyenlere ölüm.

tuzbuz dedi ki...

anladım

yok dedi ki...

ay yok yolla canım espri yaptım
yaşadığına eminiz o iyi :)

gecelerin yargici dedi ki...

ben emin değilim bi süredir yaşadığına...

yok dedi ki...

kim yaşıyor ki.
ayrıca yaşar ne yaşar ne yaşamaz