12 Ocak 2010 Salı

ve karşımızdaki koltuğu dolduracak birilerini hep bulacaktık...




















gördüğünüz gibi barbra sabit ama adamlar değişiyor. işte hayatımızı da bu box set kapağına benzetiyorum... kimle kaç film çekersek çekelim her defasında biz hep başrol, onlar hep değişken olmaktan kurtulmayacak... hiçbiri sonsuza kadar sürmeyecek ve sonsuz hiç gelmeyecek... buna umut deyin, umutsuzluk deyin, ne derseniz deyin... ama ben gerçeğin ta kendisi diycem ona. gerçeğin taaaaa kendisi!..

4 yorum:

yok dedi ki...

yiğenim yan postlara laf sokmasana ayip öliyy

ayrıca barbara biraz çikin. elbette gelgtleri olacak.

güzellik baki oysa ki.

ne dedim ben de bilemedim , bilemedim, bilemedim.

gecelerin yargici dedi ki...

sanırım yine ateşin çıktı senin... ah bir ataaaş ver sigaramı yakaceyim.

yok dedi ki...

ateşimi yolla bana

tuzbuz dedi ki...

ben de artık paket taşıyorum...