26 Ocak 2010 Salı

her film bir gün "türk" olacaktır - kırık kucaklaşmalar


spoiler vermicem söz.


"oooov tam türk filmi" diye dalga geçtiğimiz filmler vardır ya ama bir şekilde öyle değillerdir, türklük malum ince bir çizgi...


* neyse los abrazos rotos bildiğin türk filmi. bi kere iki replikten biri "sana bir şey itiraf etmem lazım" - aman allahım yaklaşık 76 kere aynı kadın herkese bişi itiraf etti. yuh dedim. telefonda, barda, arabada, kahvaltıda, evde 5 arabada 15 itiraflar etti (evet sırf bu cümle için kastırdım)
* bir de uzun aradan sonra, kafayı vurup kör olan adam konseptine yine bu filmde rastlıyoruz- spoiler olmasın diye burda küçük bi yalan attım. ama adam kör zaten, filmin başından beri. korkmayın.
* zalim peder de var... - yalnız o zalimlik biraz meçhul bana iyi adammış gibi geldi, hikayeyi bi de onun ağzından dinlemek lazım.
* gay bi oğlan var o türk filminde bu olmaz ama biraaz yarım akıllı, hah bu olur.
* o çılgın sevişme sahnesi de olmasa, bas türkçe dublajı akşam show tv de yayınla.

ben yaşlarımı tutamadım walla - yalan walla bu filmde ağlamadım. yemek yerken ağlamıyorum. filmi ikiye böldüm bi öğle yemeği bi de akşam yemeği esnasında izledim. yeni taktiğim

asıl mevzuya gelirsek, diego bildiğin taş, ray x i de beğendim. zalim ernesto da yaşının insanı, cildi kaymak gibi.... penelope cruz da herzaman ki enfesliğinde, memeler fora. itirafçı kadını pek tutmadım. Lluís Homar bill murray'in yakışıklı olanı. beğendim.

gençler ben bu filmden bunları anladım. evet, kar başladığından beri kendimi filmlere verdim, neler neler izledim hepsini bildirmeye devam edicem. gecelerin sargıcısına rakibim.

5 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

hahahaha vay akıl hastası arkadaşım benim... ilgiyle takip ediyorum kar mağduriyeti sonucunda dadandığın filmleri...

yok dedi ki...

benimki tez yazmamak için her gün en az bi film bi dizi kampanyası,
asıl bi fishtanke dadanasım var ama seviyorum.
biraz ingiliz halkına mı dadansam bu vesileylen...
bilemedim ırkçılık da yapmak istemem

maskara dedi ki...

ben penelope'un o devasa ve rüküş altın kolyeyi sanki normal bişeymiş gibi sakin sakin adamla konuşurken takmasına bittim..tabi bide rosie de palma'nın kısa ve etkili sahnesi var..

yok dedi ki...

ya o kolye ve kemerimsi çok güzeldi
bugün kuyumcuya burma yüzük sordum, 250 lira dedi.
zengin koca tanıyan?

tuzbuz dedi ki...

cat power - werewolf kaldı bende de...