29 Ocak 2010 Cuma

durup dururken eski sevgili özlemek















nerden çıktı, nasıl oldu anlamadım...
kafam az karışık gibi bir de bu çıktı.
üstelik son zamanların en eğlenceli gecelerinden biri sonrası.
içinde savrulduğum gelgitler bir yana,
ne istediğimi, ne yaptığımı bilmezken,
şimdi bi de gecenin bi vakti o'nu özledim.
hem de böyle resmen içimden onu kovaladığımı farkederek...
o kadar itmişim, o kadar hakkında bi şey düşünmeyi reddetmişim ki,
gecenin bi yarısı tüm eksik vedası kabus gibi çöktü üstüme.
kapıyı yüzüne kapatıp, "böylesi daha sağlıklı" deyişim bile bi fena geldi.
fenalık mı ettim yoksa cidden?
yoksa tuzbuz'laşıyo muyum gittikçe... (k)
bir omzumda maskara, bir omzumda tuzbuz,
gecenin bi yarısı günahımla sevabımı tartar,
melekle şeytanın kulaklarımı üfleyen sesleriyle derbeder oldum.
az susun da sınavıma çalışıyim...

off çok özledim...

11 yorum:

yok dedi ki...

k tag

tuzbuz dedi ki...

kulüp sendromu o. kirlenmiş hissettiğin için naif olana tutunmak istedin bir an. ama hatırla naif olmadı hiçbir zaman. sorunluydu. mutsuzdun. geçecek. özlem güzel şey. özlem duyulacak denli yaşanmışlık güzel şey. k güzel şey. herkesin k'si kendine.

efervesan dedi ki...

evet gecelerin yargıcı
vasat bir date zorlamasından sonra kayıtlardaki en son mutlu ve eğlenceli şeye ulaşılıp
o kişiye bir dönem sarılır
o kişiyle yaşanmış son zaman kabuslarını, sürekli kabusları bazen arkadaşların bile anımsatamaz,
sardıkça sarar özledikçe özlersin,
ta ki aynı anıları tazelyene kadar.
don.t dear!

tuzbuz dedi ki...

tebi efervesan'ın indigo çıkışı tek yön'e gidildiğinden haberi yok, date'ten sanıyor tum bu olanları. oops pot mu kırdım ?! you know you love me. xoxo - bunu yazarken cızırtı faktörünü düşünemedim. o zaten bizi pişirecek. neyse. hayat kısa. 45 tops.

cızırtı dedi ki...

what!!!!

you glorious & horny basterds!

neyse 40dan soora azanı teneşir paklar, sizin daha vaktiniz var... ama neden bensiz? onun hesabı ayrıca sorulacak...

gecelerin yargici dedi ki...

teşekkürler değerli dostlar...

ama o tek yön neymiş öyle! estafir töğbe! feleğim şaştı. yamuk yumuk et pazarı afedersin. sosyoloji tezi yazacağıdım.

yok dedi ki...

yazıldi bebbişim onlar
beni de götürdüler.
biri beni elledi haa orda
o an mutluluktan unuttum
umarım aranızdan biridir yargıç hariç.

gecelerin yargici dedi ki...

el kolla işim olmaz. direk dudaks.

tuysuzpopo dedi ki...

bittin sen yargıç

gecelerin yargici dedi ki...

what the...

tuzbuz dedi ki...

dogfight! naayss...