21 Ocak 2010 Perşembe

necmi



öğlen yemeği sonrası kahveme güneş gibi doğdun necmi!

18 yorum:

gecelerin yargici dedi ki...

anlamadım

yok dedi ki...

new love

maskara dedi ki...

ne???

efervesan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tuysuzpopo dedi ki...

what the?

maskara dedi ki...

amaç hepimizi "perişan" etmekmi? = )

yok dedi ki...

ay hahahaha öldürdünüz beni gülmekten....
yok yani imkansız aşk safhası
elbette
ayrıca resimdeki sadece canlandırma o değil :D

tuzbuz dedi ki...

ece sarıyüz ve dogancan mı ?! HAHAH iyiymiş...necmi başarılı. varım diyor...

gecelerin yargici dedi ki...

ben bu hikayenin aslını öğrendim sevgili gençler. okul koridorunda üniversite tahsilini sürdüren bir gencin temsili fotosuymuş bu. ama kendisi nerden baksan "öğrenci" olduğundan, yok'un radarına ancak bi fantazi olarak girebilirmiş...

gecelerin yargici dedi ki...

bu arada avatarınız bi harikaymış ece sarıyüz.

maskara dedi ki...

no more under age..söz meclisten dışarı can

efervesan dedi ki...

necmi.nin temsilisinin yanında bizim avatarın lafı olmaz elbette ancak:
"no more underage" is soooooooo unrealistic dear mascara!!!

efervesan dedi ki...

and out of fashion!

gecelerin yargici dedi ki...

sarıyüz'e katılıyorum...
gençlerin önünü açalım. (her iki anlamda da)

yok dedi ki...

tek anlamda katılıyorum, gençlerin önünü açalım literally.

tuzbuz dedi ki...

yaşı geçmiş çocuklara ne yapıyorsunuz peki ?

yok dedi ki...

bu durumda onlaraın arkaları ya da göbekleri kalıyor elimizde

maskara dedi ki...

AY!