23 Ocak 2010 Cumartesi

Kurtların Sapır Sapır Döküldüğü Gece

















bazı eğlenceler üstümüzdeki perişanlık havasını böyle silkeliyor, bir gece de olsa derdi tasayı unutturuyor be canlar. Bir disko topu ve az kırmızı ışık nelere kadir, işte dün orda olanlar çok iyi biliyor.. zıpkın gibi uyandım, ne dans hareketlerimden utandım ne sarhoşluğumdan.
böyle akşamlardan kalınamıyor bile galiba.

tuzbuz ve maskara, elinize, şarkı dağarcığınıza sağlık..
2010'a tekrar soktunuz bizi sanki, bu sefer ki tam oldu, güzel oldu.
ps: gene isteriz, doymak bilmeyiz!

16 yorum:

yok dedi ki...

ay bi daha olmasın bu gençler burda
çok dağıtılıyor
ben gece bir arkadaşım tarafından (isim vermiyim bence) resmen taciz edildim.
içimizden biri hemi de
walla bitirdim gece hayatını gençler


resmi çok beğendim yalnız

gecelerin yargici dedi ki...

resmi ben de beğendim ama taciz iddiasını yakıştıramadım. bazı insanlar bütün gece kuyruk sallayıp, neticesini görünce çok değişebiliyormuş arkadaşlar. içimizden birinde bunu gördüm. (öptüm onu delilercesine. çok tatlıydı.) (sapık manyak)

cızırtı dedi ki...

ne bu üstü kapalı konusmalar?
kim kiminle nasıl ne zaman???
start giving names!

gecelerin yargici dedi ki...

"ilk öpücük" adlı postumda gerçekleri tüm çıplaklığıyla ortaya koydum.

cızırtı dedi ki...

ya bu arada, tanju'da bir çadır durumu da var sanki deil mi? yanılıyor muyum?

gecelerin yargici dedi ki...

bana da sanki küçük tanju olması gereken yerde yokmuş gibi geldi. töbeler töbesi. halbuki kendisi hakkında "hung" gibi iddialar okumuştum.

cızırtı dedi ki...

yargıç sana bir gözlük tavsiye ediyorum...

hayır yani "hung" diyebilmen için hangi boyutlara ulaşması lazım adamcağızın? nasıl kriterler bunlar bu yaşta??

bu yeni gençlik çok doyumsuz kardeşim, çok.. fena yani..
XD

gecelerin yargici dedi ki...

iki gündür amma tavsiyede bulundun cızırtı :)

cızırtı dedi ki...

ehehe

sitenin ismini hatırlıyo musun? yoksa bi mail atayım mı?

gecelerin yargici dedi ki...

hahahaha
(hatırlamıyorum valla. sonrasındaki öpücük aklımı başımdan aldı.)

yok dedi ki...

yargıç hem kör hem de bunak.
sitenin adının içinde sheaksperein salladım yazarken
bir karakterinin adı geçiyor
hani senin telaffuz edemediğin

cızırtı dedi ki...

"[...]and, when he shall die,
Take him and cut him out in little stars,
And he will make the face of heaven so fine
That all the world will be in love with night
And pay no worship to the garish sun."

W. Shakespeare
(alıntı yapalım belki o zaman.....)

maskara dedi ki...

asıl ben teşekkür ederim perişanlar..sizin gibin çevresi olursa diskjokeyin sırtı yere gelmez vallahi.bel ağrısı dışında yüzümde koca bir gülümsemeyle uyandım bembeyaz karlı güne.

gecelerin yargici dedi ki...

bi ben mi bok gibi uyandım yaa!
hay allah.
gerçi müzik ve danslar güzeldi. eğlendim.
ama ayı gibi, perişan gibi içmeyecektim. lıkır lıkır uyandım. moralim bozuktu ve başım ağrıyodu. bi üstüne sabah sabah "beni niye öptün dün gece lan!" telefonu alınca hepten üzerime yağdı kar...

cızırtı dedi ki...

tuzbuz'dan ses-seda yok..

endişelenmeli miyiz?

kanının son damlasını da turntable'a mı akıttı?

tuzbuz dedi ki...

hislerimiz aynı perişanlarım. bahara rövanş yapalım derim ben de. ama eve dönüş yolunda taksiden inince ben de bir an yolumu kaybettim karanlık dehlizlerde.