29 Ocak 2010 Cuma

bütünleme perişanlığı
















sıfır uykuyla sınava gir, hem de o sınav bütünleme olsun, hem de o bütünleme, bundan sonraki eğitim hayatın için bir tehdit niteliği oluştursun, sen bütün gece sarhoşluğunu geçirip, eline yüzüne su çarpıp, kahveler içip, minoset plus'lar alıp, haldur huldur ansiklopedi gibi kitaba dalıp her satır, her sütunu hafızana yaz, ama sorular senenin başından çıksın, sen de onları hiç bilmiyo ol, sorular da bir o kadar kazık gibi olsun, hiç atama filan, fikir de yürüteme, çünkü sorular direkt bilgi içerikli olsun, aha öyle mal gibi kal kağıdın karşısında, istemediğin kadar vaktin olsun ama beyninde adeta bomboş bir levha oluşsun... risk budur yazıp çıkıcaktım allahıma!

geleceğimle oynadın, kansız bilim tarihçi!

4 yorum:

yok dedi ki...

seni sevmesem sabaha kadar eleştirirdim de hadi yırttın.
o yüzden bu güdük fıkrata tabiisin...

burada babamın bana neredeyse hergün anlattığı fıkrayı özetleyeyim (babam baya güzel anlatıyo yılların deneyimi);

hergece allahtan para isteyen dualaar eden bi yahudi var,
sonunda allah geliyo "ulen be adam hergün dua ediyosun anladık da bi piyango bileti bari al" diyo.
anladın mı?

ulen dememiş olabilir...

gecelerin yargici dedi ki...

lan çalıştım dedik! insafsız!
sensin yahudi!
(fıkrayı yanlış okuma)

cızırtı dedi ki...

görgüsüzlük yapiim mi..

neyse vazgectim yapmıcam... ben de düştüm aynı merdivenlerden yargıçcım, geçmiş olsun..:(

yok dedi ki...

hehe yap yap.

yok ben herkesin yaş maş takmadan o an ne lazımsa onu yapması gerektiğine inanıyorum
kendine eziyet etceğine
git başka ve çook istediğin bişi yap demeye getirmiştim, hatta yapma bunu artık gerek yok. kafa sağlığın bizim için daha önemli

git çalış dediysek de bilim tarihi çalış demedik

sistem enine boyuna boktan onu da biliyoruz herkes ne yazık ki bu yolda perperişan oldu.

hala beni çizim sınavlarına falan sokmaya çalışan eski zihniyetten tut, düttürük bir puanlamalı sınav sistemine...

ağlıycam ulen şimdi kapatıyorum.