19 Ocak 2010 Salı

perişıs

perişanlar perişanı precious'ın hikayesini izledikten sonra, şurada ağlayıp sızlamaktan utandım yemin ederim... kaderin vurduğu baltalar silsilesi şeklindeki 1 saat 45 dakika, ömrümden ömür aldı. içimi tüketti. ruhumu daralttı. midemi buruşturup attı. gözpınarlarımı silkeledi ve her şeyimi örseledi... evet elbette daha iyi olabilirdi ve bu elimizdeki filme nerden baksan 10-15 çamur atabilirim rahatlıkla. yine de çamurun hiçbir miktarının precious'ın düşlerini lekelemeye yetmeyeceğini kavradım bu seyirlikte...

15 yorum:

yok dedi ki...

of asıl golden globe a köyden indim şehre tadında hareketleri ile nam saldı bencce bu filmin ekibi.

yönetmenin mağrur ama birşeyler başarmışımdır bakışları mı dersin,
elleri göğüste eğlak konuşmalı monique mi dersin

bu kız dışında herkes konuştu walla
mariah carey bile kasım kasım kasıldı halıda

ben bu filmi izlemem arkadaş. tam benim kalemim bir drama gibi dursa da izlersem ağlıcamı bilsem de izlemem

gecelerin yargici dedi ki...

anaaa bence ekip çok şekerdi golden globe'da. mariah carey de harika oynamış. ama anlamadığım memelerini nasıl o kadar küçültüp, ilgi çekmeyen bi boyuta indirmişler?

yok dedi ki...

ya git sahte arkadaşlıklar filan edin sen.

maskara dedi ki...

yaav çocuk kırk yılda bir filme insani bi yorum yazmış bırak hönkürsün doya doya...büyüyomu ne (mona lisa gülümsemesi ve ıslanan gözlerle bakıcam sana ilk gördüğümde)

gecelerin yargici dedi ki...

tavşan sıcaklığıyla yaklaşıp yılan gibi alttan alta zehri vermişsin yine maskara abi... ama yine de beni bir tek sen anladın.

yok dedi ki...

no tavşan pls.
daha dün gördüm.
neyse
o kıllı bacaklar da beni benden aldığı için filmi izlemiyorjum arkadaşımlaarım....

tuzbuz dedi ki...

ben daha dertliyim bu obez zenciden. yüzündeki yağ oranından oyunculuğu seçiliyor mudur ki ?! evet, kızgınım.

maskara dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
maskara dedi ki...

bana bak eddie sedgwick! >=/ ya 2 gün çıkmıyorum uçan balon gibi havalanıyosun.

gecelerin yargici dedi ki...

aaa ne yöne havalanmışım? iftira!
(my daughter is whaaaaa?)

yok dedi ki...

eddie mi edie mi

maskara dedi ki...

sana demiyorum mel.tavşandan ağzı yanıp sütü üflemeden içmeye devam eden eddie'den bahsediyorum ay!

gecelerin yargici dedi ki...

bu sefer sanki anladım gibi geliyo ama du bakalım.

yok dedi ki...

ben de bi anlar gibiyim yalandan ama neyse sizin aranızda bişi olduğuna kanaat getirdim en son. böle geçiştiriyorum

tuzbuz dedi ki...

I lied too.