9 Ocak 2010 Cumartesi

bir sabah..























uzun zamandan sonra alıştığım,bildiğim,tanıdığım,sevdiğim insanlardan farklı birilerini görüp,tanıyıp,bilip,sevebileceğim bir partiye gitmenin sabahı şişmiş bir boğaz ve tıkalı bir burunla uyanmayı kaderin sillesi görmeyeyim de ne yapayım.. Akademik dile hapsolduğum bu günde,bir yıl boyunca anca servis edilirse toplam 30-40 çay içen ben, kendimi kettle önünde petibör bisküvilerle çay bekler buldum..üzerimde oynanan oyunlardan sıkılmaya başladım ama "quit" tuşunu bulamadığım sürece halim fena gözüküyor...

9 yorum:

yok dedi ki...

eneee
çay mı parti mi
omg wtf

gecelerin yargici dedi ki...

offf çok içli.
çay partileri yok'un kalemi iş btw...

yok dedi ki...

hala gecenin bi detayını alamadım , misafirim var gönderiyim zorlucam seni.

delirium dedi ki...

hangi gecenin canım, sol gözüm şiş ve akarken burnumu silip arada otrivine sıkıtığım gecenin detayını mı? bi bol harf hatalı 2 sayfa falan yazı yazdığım..

yok dedi ki...

haydaa parti yok mu anlamadım ben bu işten bişi

delirium dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
delirium dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
delirium dedi ki...

off deliricem, beynim sulandı, gidemedim yani partiye sonuç olarak

yok dedi ki...

heheh ok. sorry.