30 Ocak 2010 Cumartesi

Güneş yıldızların en parlağı...














Perişanlarım yukarı bakın. Güneş sizler için hüzmelerini çıkarmış. Artık kurbağa yağmıyor üzerimize. İlaçlar yok artık. Gizlenmiş duygular, göstermelik ilişkiler yok. Bu yeni gün kamaştırmış hepsini. Her hüzme bir hikayeye ışık tutuyor, her hikaye bir hayata...

Penceremden üfleyen rüzgarı yüzümde hissederken sırtımı yatağıma yaslıyorum son bir kez.

Sonra hayata karışıyorum.

Sen, ben, o, hepimiz oradayız, yürüyoruz ağır adımlarla...

8 yorum:

yok dedi ki...

hm ben de biraz böyle kalktım bugün güneş var diye,
teze takıldım biraz iyi gidiyordu da, skins 4x1 izleyip köstüm.
neyse şimdi yine iyiyim okudum bunu geri dönüyorum teze :D

tuzbuz dedi ki...

motivuğur... :P

maskara dedi ki...

motivuğur önce kendini motive etsin!
2 gündür taksimde içiyorum bugün 3. gece olucak..motivasyonum düşmesin diye sabahtan beri beyonce dahil dinlemediğim çöp kalmadı!I'M YOUR GODDAMN SUNSHINE!AY GOOGLEIM KİTLENDİ

yok dedi ki...

hahahahah :D
a ben de beyonce dinliceem
bugün artık kadıköyü seç bence,

ay gogole kitlendi de iyiymiş.

ben de dün taksimden uçar ayak-kafa olarak geldim eve.
şimdi de ağır makalelere gömüldüm. motivuuur sağolsun.
hm dj motivuur .... fena olmadı bi iskandinav havası sezdim.

maskara dedi ki...

evet gecesine göre ugumi yada motivuğur olabilir bencede = ) leş olacaksa japon,cool olacaksa iskandinav.
bugünde karşıda sahne alıyorum maalesef.istersen sen katıl bize ,)

yok dedi ki...

heheh, oo ne var ayol bu taksimde merak ettim wallaha

gecelerin yargici dedi ki...

ben merak etmedim şahsen.
karşıda leşten ötesini göremedim şu taze yaşta.

tuzbuz dedi ki...

taze ?